Δευτέρα 3 Αυγούστου 2015

ΠΙΚΑΝΤΙΚΑ ΑΡΝΙΣΙΑ ΠΑΪΔΑΚΙΑ



Κυριακή πρωί, ο ήλιος ήδη είχε αρχίσει να ζεσταίνει το σπίτι και την βεράντα κι εγώ καθόμουν μόνη  να πίνω το καφέ μου, εκλιπαρώντας για ένα φύσημα αέρα. Και σαν να μην μου έφτανε η ζέστη, έπρεπε να μαγειρέψω και για τέσσερα στόματα, εκ των οποίων τα τρία ήταν πολύ απαιτητικά και έτοιμα να «αμολήσουν» πικρόχολα σχόλια. Σκέφτηκα να αξιοποιήσω και τα ήδη υπάρχοντα τρόφιμα του ψυγείου και πάνω απ’ όλα κάποια παϊδάκια που κινδύνευαν από την πολυκαιρία. Έχουμε λοιπόν και λέμε:
1. 1 κουταλάκι θυμάρι, που πάντα υπάρχει στη κουζίνα
2. 1 κουτ. γλ. ξύσμα λεμονιού, το συρτάρι του ψυγείου έχει πάντα μπόλικα λεμόνια!
3. 1 κουτ. χυμό λεμονιού
4. Τα παϊδάκια μου – 4 (ένα για τον καθένα μας, γιατί είναι μεγάλα)
5. 5 – 6 μεγάλες πατάτες φούρνου
6. 100 γρ φέτα
7. ¼ κουτ. γλ. τσίλι σε φλούδες, κάπου στο ντουλάπι έχω πάντα τσίλι
8. ½ κου. Γλ. κύμινο σε σπόρους
9. Και λίγο λάδι (ελαιόλαδο), περίπου 3 κουταλιές.
Σηκώθηκα με αργές κινήσεις αφού η ζέστη μου είχε κάνει ζημιά στις διαθέσεις μου. Ήπια μια τελευταία γουλιά από τον Ελληνικό μου καφέ, παρατήρησα ότι όσο κρυώνει γίνεται και πιο ωραίος, έκανα την ανάγκη φιλότιμο και ξεκίνησα το Θεάρεστο !!!!!! έργο μου, για τον πασά που θα γύρναγε από την πρωινή του συνάντηση με τους φίλους του και τα αγγελούδια μου που ακόμα ερωτοτροπούσαν με τον Μορφέα.
Έβαλα σε ένα γουδί (μπορούσα και σε μπλέντερ, αλλά θα έκανε πολύ θόρυβο…), το ξύσμα, τις φλούδες του τσίλι και τους σπόρους του κύμινου. Έκλεισα καλά την πόρτα της κουζίνας και ανακάτεψα με 2 κουταλιές από το ελαιόλαδο και τον χυμό του λεμονιού. Έβαλα τα παϊδάκια σε ένα μεγάλο μπολ και άδειασα το μίγμα πάνω τους. Πήγα κάθισα στην βεράντα και πάλι μπροστά στον καφέ μου, δίνοντας περίπου μισή ώρα στο κρέας για να μαριναριστεί καλά. Δεν χρειάζεται πάνω από τριάντα λεπτά.
Το βουνό απέναντι έσπρωξε μια ριπή αέρα, λίγο παρατεταμένη, πάνω μου και χαμογέλασα ασυναίσθητα στη δροσιά της. Τέλειωσα το τσιγάρο μου, αφουγκράστηκα μην και σάλεψε κάποιο απ’ τα αγγελούδια μου (που τέτοιο πράγμα!) και αποφάσισα να ασχοληθώ με το μαγείρεμα λίγο πιο σοβαρά.
Ξαναμπήκα στο βασίλειό μου και αφού καθάρισα τις πατάτες μου, τις έκοψα σε φέτες γιατί ήταν μεγάλες (κάποιος θα μπορούσε να τις κόψει απλά στη μέση ή κυδωνάτες) και τις έβαλα σε αλατισμένο νερό να βράσουν για δεκαπέντε λεπτά. Προθέρμανα τον φούρνο μου στο γκριλ, στο δυνατό. Αλατοπιπέρωσα τα παϊδάκια και τα έβαλα να ψηθούν για 10 – 15 λεπτά, γυρίζοντάς τα, ώστε να ψηθούν και από τις δυό πλευρές.
Σούρωσα τις πατάτες και τις ανακάτεψα με το υπόλοιπο ελαιόλαδο, τις αλατοπιπέρωσα και τις έλιωσα με ένα πιρούνι. Θρυμμάτισα τη φέτα και την ανακάτεψα με τις λιωμένες πατάτες. Το φαγητό είναι έτοιμα, μένει μόνο η επιστροφή του Μπέη και τα καμάρια μου να … συνδεθούν με τον πραγματικό ….Κυριακάτικο κόσμο!!!
Καλή μας όρεξη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου